Veelgestelde vragen


Ik wil (kantoorartikelen/boeken/andere leermiddelen) bestellen; hoe moet ik dat doen?
U kunt het beste via onze online webshop bestellen. Dit kunt u doen via de zoekfunctie. Klik hier voor de handleiding bestellen.


Het artikel dat ik zoek kan ik op de website niet vinden.
Indien u het artikel dat u zoekt niet kunt vinden op onze website dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. U kunt via ons contactformulier uw aanvraag verzenden. 

Ik wil een spoedorder plaatsen, hoe doe ik dat?
We kennen geen spoedorders. Alle geplaatste orders worden behandeld alszijnde 'spoed'. Onze policy is dat alle artikelen z.s.m worden geleverd.

Wanneer kan ik mijn bestelde artikelen verwachten?
De meeste artikelen zijn leverbaar binnen 2 - 3 werkdagen. Sommige artikelen hebben een langere levertijd, dit kan per leverancier verschillen. 

Kan ik bij jullie ook presentexemplaren aanvragen?
Ja het is mogelijk om bij ons presentexemplaren aan te vragen. Neem hiervoor contact op met uw relatiebeheerder via direct contact.

Waarom krijgt leerling/deelnemer/student/cursist zijn/haar leermiddelen niet geleverd?
Dit kan verschillende oorzaken hebben o.a.:

  • Leerling is vergeten zijn bestelling te plaatsen
  • Leerling heeft gekozen voor betalen via Ideal, maar heeft nog geen betaling gedaan.
  • Het kan zijn dat een bepaald artikel tijdelijk niet leverbaar is. De leerling ontvangt (de rest van) zijn bestelling zodra het artikel bij ons binnen is.
  • Het bestelde artikel is uitverkocht. Wij hebben de school een advies gegeven om de nieuwe druk te leveren of de leerling zijn/haar geld retour te betalen, maar we hebben nog geen akkoord van school ontvangen wat te doen.

Ik wil weten of deze leerling/deelnemer/student/cursist de opleidingskosten/licentiekosten/etc heeft betaald?
Scholen hebben bij ons de mogelijkheid inzage te krijgen in de orderstatus van de (eigen) groepen leerlingen / deelnemers. Hiervoor dient te worden ingelogd. Heeft u nog geen inlogmogelijkheid? Neem dan contact met uw relatiebeheerder op: direct contact.

Waar moet ik zijn voor wijzigingen op mijn leermiddelenlijst?

  • Indien de school toegang heeft tot onze digitale omgeving kunnen bevoegde personen hier wijzigingen in doen. Hiervoor dient ingelogd te worden. Echter kan dit maar een bepaalde tijd. Indien de boekenlijsten akkoord zijn bevonden, kunnen er geen digitale wijzigingen meer plaatsvinden.
  • Wijzigingen voor de leermiddelenlijsten kunnen door de bevoegde contactpersonen van de school gezonden worden naar: administratie@lisettewertergroep.nl
  • Wijzigingen voor de leermiddelenlijsten kunnen door de bevoegde contactpersonen van de school gezonden worden naar: Lisette Werter Groep, T.a.v Algemene Administratie, Postbus 14, 1713 ZG Obdam. Let op! U kunt telefonisch geen wijzigingen doorgeven.

Hoe kan ik personeel inhuren?
Bel uw relatiebeheerder en maak uw wensen kenbaar. Hij/zij zorgt vervolgens voor een oplossing op maat.Direct contact.

Kan ik ook meubilair huren?
Ja. Of het nu gaat om kantoor- of schoolmeubilair, naast de verkoop biedt de Lisette Werter Groep ook tijdelijke oplossingen. Neem contact op met uw relatiebeheerder om de mogelijkheden te bespreken. Direct contact.


Ik ben medewerker van school, mag ik voor mij privé ook bestellingen plaatsen?
Natuurlijk! De Lisette Werter Groep begroet ook medewerkers van scholen graag als klant. Bel
040-235.9009
en informeer of er door de school waar u werkzaam bent met de Lisette Werter Groep speciale afspraken zijn gemaakt voor bestellingen van medewerkers.

Wie is mijn contactpersoon?
In principe is uw relatiebeheerder uw vaste aanspreekpunt. Voor sommige vragen (bijvoorbeeld leermiddelenlijsten) kan het handig zijn direct te communiceren met de medewerker/ster die voor dat onderdeel verantwoordelijk is. Neem contact op met uw relatiebeheerder om hierover afspraken te maken (contactinfo: Direct contact). Weet u niet wie uw relatiebeheerder is? Bel dan
040-235.9009
om met hem/haar in contact te komen.

Zoeken
A A Print

School, docent of werkgever?

Klik hier om in te loggen

Nog geen inloggegevens?

Klik hier om een account aan te maken

Klantenservice

Heeft u vragen? Onze klantenservice
staat altijd voor u klaar!